Záměr
Zvolit cíl, držet směr a dojít i dál,
to Vám přinese Cliffover
Klient
Klient = kdo touží znát fungování firmy jako CELKU, nejen své konkrétní specializace, tj. majitel či řídící pracovník firmy. Ve své specializaci zkušený profesionál, který chce mít přehled v oblastech mimo tento svůj obor, které jsou klíčové pro řízení a rozvoj firmy. Jeho firemní a osobní život jsou promíchány, spolu s firmou řeší i své osobní finance, jak a kolik dát stranou, investovat do podniku, investovat jinam. Zajímá ho dlouhodobý horizont svých financí a firmy, tj. zajímá ho, co bude za pět let.
Potřeby = řízení vlastní firmy, rozvoj či shift firmy/sebe, investice své/firmy.
Omezení = čas, trpělivost, zaběhané koleje (spoustu toho zná, má málo času a chce rychlé výsledky. Je opatrný s důvěrou. Věří si ve svém oboru a nemusí mu být příjemné ukázat slabinu, že něco nezná v jiné oblasti.
Klient - lifecycle
A. začínající podnikatel / vedoucí firmy, zná svůj obor, ne tolik řízení firmy jako celku. Chce se "nachytřit"
B. podnikatel / vedoucí firmy, která již nějakou dobu funguje, ale ne dle očekávání. Chce "diagnostiku" a "radu"
C. podnikatel / vedoucí zaběhané firmy, který hledá změnu scopu či shift, firmy či osobně. Chce "rozhled" a "změnu"
Nabídka - ONLINE setkání
1. tématické lekce, 2. lekce poskládané v akademii, 3. ebook. STRUKTURA LEKCÍ: A. What for = schématický přehled s checkboxy a krátkými vstupy pro rozbor/úvahu. B. So what = schématický steps-track ke změně what for. C. How much = jasné početní příklady s vizuálními benchmarky/ukazately, OK, NOK, LOW, HIGH apod. D. How to change = tématické otázky vedoucí k rozpřemýšlení a závazku ke krokům. E. Fun = ilustrace příběhy, bonmoty, komiksem (na závěr "lekce", youtube input)
Nabídka - OSOBNÍ setkání
Business konzultace. Koučink. Facilitace workshopů se zaměstnanci. Diagnostika firmy. Návrh změn. Implementace projektu. Propojování partnerů. Investování.