Klient
Klient = kdo touží znát fungování firmy jako CELKU, nejen své konkrétní specializace, tj. majitel či řídící pracovník firmy. Ve své specializaci zkušený profesionál, který chce mít přehled v oblastech mimo tento svůj obor, které jsou klíčové pro řízení a rozvoj firmy. Jeho firemní a osobní život jsou promíchány, spolu s firmou řeší i své osobní finance, jak a kolik dát stranou, investovat do podniku, investovat jinam. Zajímá ho dlouhodobý horizont svých financí a firmy, tj. zajímá ho, co bude za pět let.
Potřeby = řízení vlastní firmy, rozvoj či shift firmy/sebe, investice své/firmy.
Omezení = čas, trpělivost, zaběhané koleje (spoustu toho zná, má málo času a chce rychlé výsledky. Je opatrný s důvěrou. Věří si ve svém oboru a nemusí mu být příjemné ukázat slabinu, že něco nezná v jiné oblasti.